Het vinden van een betrouwbare huurder kan lastig zijn indien u niet weet waar u op moet letten. Zeker bij de beoordeling van iemand die u niet kent. Expat & Property Management heeft ruime ervaring in de beoordeling van potentiële (expat) huurders in Den Haag en omstreken.
Uw woning verhuren is een vertrouwenskwestie. Indien u iemand in uw kennissenkring heeft die "via - via" een potentiële huurder kent dan geeft dat al wat meer zekerheid. Maar als u wilt verhuren in het hogere segment, waar veel Haagse expats in zoeken, is het beoordelen van iemand die net in Nederland komt werken en wonen lastig.
Expat & Property Management heeft een uitgebreid netwerk van bedrijven en internationale instellingen die regelmatig een beroep op ons doen om hun personeel te huisvesten. We hebben snel een huurder voor u gevonden en weten bovendien meer over de achtergrond van deze huurder. Elke kandidaat-huurder dient gegevens over inkomen, verklaring van goed-huurgedrag bij de vorige verhuurder aan ons te overleggen. Met nog andere documenten waaronder legitimatie, werkgeversverklaring en loonstrook krijgen wij inzicht in de potentiële (expat) huurder en kunnen wij u een betrouwbare huurder aan u voorstellen.
Hierna maken wij een huurovereenkomst. Onze huurcontract is gebaseerd op het modelcontract van de Raad van Onroerende Zaken. Dit contract wordt eerst aan u voorgelegd voordat wij deze aan de huurder aanbieden. Na ondertekening zullen wij de eerste huurbetaling en betaling van de waarborgsom coördineren.
Hierna volgt de de sleuteloverdracht. Wij zullen samen met u en die nieuwe huurder door de ruimte wandelen en aantekeningen maken van wat we tegenkomen: eventuele gebreken leggen we vast met foto's.
Indien woningbeheer door ons laat uitvoeren heeft u verder geen omkijken meer naar het hele proces. Wij regelen dan alles voor u en komen pas weer bij het einde van de huurovereenkomst bij u terug: wilt u dat wij een nieuwe huurder zoeken?
Een betrouwbare huurder vindt u via Expat & Property Management!
Meer weten? Lees verder over onze aanhuurbegeleiding in Den Haag als u zelf op zoek bent naar een huis in Den Haag. Overweegt u alle beheer uit handen te geven rond de verhuur van uw vastgoed? Lees dan verder over onze vastgoedbeheer dienstverlening in Den Haag en omgeving.
Woning aanmelden voor verhuur
Meer informatie? Vraag onze brochure aan
Toesturen van vrijblijvende informatie over het verhuren van uw woning.
Oriënterend gesprek bij u thuis inclusief huurprijsadvies. Tevens vertellen wij u meer over de juridische (on)mogelijkheden bij het verhuren van uw woning.
Wij maken een fotoreportage ten behoeve van de (online) advertentie.
De woning zal worden uitgezet binnen ons netwerk van internationale bedrijven en samenwerkingspartners.
Wij voeren de bezichtigingen. Vooraf informeren wij u per email over de geplande datum en tijdstip.
Wij begeleiden de onderhandelingen. Met als doel een zo goed resultaat voor u als verhuurder.
Screenen van aspirant huurder(s) inclusief creditcheck.
Wij sturen de documenten van de huurders tezamen met een opdrachtbevestiging naar u toe. Wanneer u definitief akkoord bent met de huurder(s) dan ontvangen wij graag de getekende opdrachtbevestiging van u.
Opstellen van de op maat gemaakte huurovereenkomst.
Sleuteloverdracht inclusief een uitgebreid incheckrapport met foto’s en meterstanden. Desgewenst sluiten wij het energiecontract over op naam van de huurder(s). Wanneer u niet in de gelegenheid bent om aanwezig te zijn tijdens de sleuteloverdracht dan is dat geen probleem. Wij versturen het rapport digitaal naar u toe. Na het doornemen van het rapport heeft zowel u als de huurder nog 14 dagen om opmerkingen toe te voegen.
Beheer van de woning (optioneel).
Wanneer de huurder(s) de woning verlaat maken wij een uitcheckrapport op met foto’s en meterstanden.